Direct Channel | Mailing pocztowy – Wielkanocny
15825
single,single-portfolio_page,postid-15825,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing pocztowy – Wielkanocny

O projekcie

Klient: Fundacja SOS Wioski Dziecięce– opiekuje się dziećmi opuszczonymi, osieroconymi oraz tymi z rodzin dysfunkcyjnych. Należą do światowego Stowarzyszenia SOS Kinderdorf International – ta największa na świecie organizacja charytatywna działa w 133 krajach!

Zakres prac – direct mailing (tradycyjny mailing pocztowy) – kreacja graficzna i przygotowanie do produkcji, produkcja koperty z nietypowym oknem w kształcie jaja i upominku fundraisingowego – kartki pocztowej.

Cel działań – fundraising – darczyńcy indywidualni. Korespondencja w ramach stałej komunikacji z darczyńcami – budowanie relacji, przekazywanie informacji o bieżącej działalności fundacji, pozyskiwanie środków na realizację celów statutowych fundacji.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – ciekawa, niespotykana koperta z okienkiem w kształcie jaja, nawiązuje do święta, z okazji którego mailing został przygotowany. Niestandardowe okienko miało za zadanie zwrócić uwagę adresatów i odróżnić mailing od standardowych, rachunkowych przesyłek. 

Klient

SOS Wioski Dziecięce

Data realizacji

czerwiec 2014

Kategoria
Direct Fundraising, 2013