Direct Channel | WWf mailing walentynkowy
17809
single,single-portfolio_page,postid-17809,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

WWf mailing walentynkowy

O projekcie

Klient: WWF jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Działając od ponad 55 lat w ponad 150 krajach, WWF przyczynił się do ochrony wielu ginących gatunków zwierząt oraz cennych przyrodniczo miejsc na świecie.

Zakres prac: kreacja, copywriting, produkcja, lettershop, konfekcja, dystrybucja bezadresowa i adresowa.

Cel działań: komunikacja z dotychczasowymi i potencjalnymi darczyńcami, pozyskanie funduszy na dalsze działania.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na przekaz marketingowy  i gadżet. Mailing był nadawany w przeddzień Walentynek i utrzymany w miłosnej konwencji. Nie zabrakło w nim faktów na temat zwierząt dotyczących ich zalotów i godów. Dodatkowym atutem przesyłki był znajdujący się w środku gadżet w postaci fasolki z grawerem, który przykuwał uwagę, począwszy od komunikatu znajdującego się na kopercie, zachęcającego do jej otwarcia.  Grawer w postaci serca oraz kolor i gatunek fasoli nie zostały tu wybrane przypadkowo. Całość to efekt przemyślanej kreacji, wpisującej się w walentynkowe święto.

Warto również podkreślić, że mailing był skierowany do dwóch grup odbiorców – dotychczasowych darczyńców oraz do grupy bezadresowej – czyli potencjalnie nowych darczyńców. Przesyłki różniły się komunikatami i personalizacją. Magnesem do otwarcia przesyłek z pewnością było znajdujące się na kopercie hasło, które prowokowało do otwarcia mailingu oraz wyczuwalny przez ekologiczny papier gadżet.

 

Klient

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

luty 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017