Direct Channel | Ulotki jako dobra reklama firmy
19152
single,single-post,postid-19152,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Ulotki jako dobra reklama firmy

Ulotki reklamowe - obraz

03 Cze Ulotki jako dobra reklama firmy

Ulotki jako sposób na skuteczną i niedrogą reklamę wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem.

Pojawienie się nowych technologii i związanych z nimi nośników reklamowych wcale nie zmieniło powyższego trendu. Drukowane materiały reklamowe wciąż budzą zaufanie: zarówno firm, jak i klientów. Ich atutem jest niewątpliwie trwałość – po obejrzeniu czy wysłuchaniu spotu reklamowego w telewizji, radiu czy Internecie można łatwo o nim zapomnieć, podczas gdy ulotkę klient zawsze będzie miał pod ręką i może z niej skorzystać, jeśli będzie potrzebować danych usług. Jak podpowiada nasz ekspert z agencji Direct Channel – oferującej druk materiałów reklamowych – warto zainwestować w atrakcyjną oprawę graficzną ulotek oraz najwyższą jakość wydruków. Pamiętajmy, że dystrybuowane przez firmę materiały reklamowe są również jej wizytówką, więc nie można tu sobie pozwolić na żadne niedoróbki.

Dobra ulotka – czyli jaka?

Przy projektowaniu wyglądu ulotek reklamowych warto zwrócić uwagę na to, by ich przekaz był jasny i czytelny. Ulotki z reguły są małe, więc dostępna powierzchnia reklamowa jest tu mocno ograniczona. Z drugiej strony nie można sobie pozwolić np. na zbyt małą czcionkę czy niewyraźne zdjęcia, bo rozdawanie klientom takich ulotek mija się z celem. Dlatego też w niektórych wypadkach lepszym rozwiązaniem będą ulotki o większym formacie lub ulotki składane. Ważnym elementem każdej ulotki jest tzw. Call to action, czyli skuteczne zachęcenie potencjalnego klienta kontaktu z firmą lub szybkiego skorzystania z jej oferty. W dobie wszechobecnego Internetu warto też pamiętać o tym, by na ulotce zamieścić adres strony WWW firmy oraz informacje o jej obecności w mediach społecznościowych.

Dlaczego jeszcze warto?

Poza wspomnianymi powyżej niskimi kosztami druku ulotek ich atutem jest również fakt, że łatwo z ich pomocą dotrzeć do dużej liczby osób. Ulotki można wręczać ludziom np. na ulicy, ale też przesyłać je pocztą. Skuteczną zachętą dla osób obdarowanych ulotkami do zachowania ich na dłużej może być dołączenie np. kuponu rabatowego czy innej oferty promocyjnej, najlepiej ograniczonej czasowo.