Direct Channel | Jakie gadżety reklamowe powinna posiadać firma?
19739
single,single-post,postid-19739,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Jakie gadżety reklamowe powinna posiadać firma?

gadżet rekamowy

23 Wrz Jakie gadżety reklamowe powinna posiadać firma?

Na rynku znajdziemy szeroki wybór upominków reklamowych: od długopisów z logo na nowinkach technicznych skończywszy. Jakie cechy powinien mieć dobry gadżet? Przypominamy o czym warto pamiętać, zamawiając produkty promujące usługi przedsiębiorstwa.

Właściwości dobrego gadżetu reklamowego

Produkt, który w formie prezentu jest wręczany potencjalnym lub obecnym klientom, musi mieć praktyczne zastosowanie. Im bardziej funkcjonalny gadżet, tym częściej osoba z niego korzystająca  „przypomni sobie” o firmie. Gadżet powinien być solidny wykonany i działać bez zarzutu. Wszak upominek z nazwą firmy lub jej logotypem po prostu ją reprezentuje, im będzie lepszej jakości, tym będzie stanowił lepszą reklamę. Funkcja praktyczna musi iść w parze z estetyką: upominek powinien cieszyć oko. Przedmiot musi być spójny z kreacją marki: najlepiej, gdy jego kolorystyka i design odpowiadają pozostałym materiałom promocyjnym. Idealny gadżet nawiązuje do działalności firmy: branży, w której działa lub jej produktów. Rozważając wybór upominku reklamowego, trzeba koniecznie mieć na uwadze grupę docelową: przedmiot ma służyć klientom, musi być zatem dopasowany do ich wieku, potrzeb, a nawet płci. Warto przy tym nie poprzestawać na szablonowych rozwiązaniach, ale podejść do tematu gadżetów bardziej kreatywnie. Przykładem mogą być ogrzewacze do rąk rozdawane przez producenta grzejników. Spojrzenie na działalność firmy z szerszej perspektywy zawsze jest odpowiednim punktem wyjścia do poszukiwań niestandardowych gadżetów. Tropem są także aktualne trendy; niegdyś furorę robił fidget spinner z logo firmy, obecnie coraz większą popularnością cieszy się np. idea „zero waste”. Nawiązanie do ochrony środowiska zawsze są dobrym wyborem.

 Jak wybrać gadżet firmowy?

Odpowiedź na to pytanie wiąże się bezpośrednio z zamawiającym; specyfiką jego działalności oraz charakterystyką grupy docelowej. Dobra agencja marketingowa potrafi spojrzeć na firmę z odpowiedniego dystansu, a ponieważ zna trendy rynkowe – z pewnością doradzi wybór optymalnego rozwiązania.