Direct Channel | Koperty reklamowe – dobra promocja firmy
19598
single,single-post,postid-19598,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Koperty reklamowe – dobra promocja firmy

Koperty reklamowe

28 maja Koperty reklamowe – dobra promocja firmy

Nie brakuje dziś sposobów na skuteczną promocję firm: wiele tu zależy od tego, jaki mamy budżet do dyspozycji oraz jakimi drogami chcemy dotrzeć do klientów, również tych potencjalnych. W celach promocyjnych wciąż chętnie wykorzystywane są metody marketingu bezpośredniego, który pozwala trafić prosto do klienta z przekazem reklamowym. Jedną z jego form jest spersonalizowana korespondencja i koperty z nadrukiem.

Dlaczego wygląd kopert ma znaczenie?

W przypadku korespondencji firmowej profesjonalny i estetyczny wygląd kopert jest wizytówką przedsiębiorstwa, dlatego warto na nie zwrócić uwagę. Bogaty wybór formatów kopert pozwala wybrać takie, które najbardziej odpowiadają potrzebom danej firmy. Do tego w drukarni można zamówić również przygotowanie kopert z nadrukiem reklamowym, zaprojektowanym specjalnie na tę okazję. Nadruk może zawierać logo i dane kontaktowe firmy, ale też np. hasło reklamowe, którym chcemy promować nasze przedsiębiorstwo. Im bardziej oryginalny, unikatowy i spersonalizowany nadruk na kopercie, tym większa szansa że zapadnie na dłużej w pamięć. Zamawiając koperty, warto też uwzględnić to, by były one spójne z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej. Z pewnością takie koperty, o starannie zaplanowanym wyglądzie i świetnym wykonaniu, przysłużą się do budowania pozytywnego wizerunku firmy.

Masowa korespondencja reklamowa

Koperty reklamowe przydadzą się nie tylko przy wysyłaniu profesjonalnej korespondencji reklamowej do klientów czy kontrahentów, ale też przy masowej wysyłce reklamowej do osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane naszymi produktami czy usługami. Koperty reklamowe bywają też wręczane klientom osobiście przy okazji różnego rodzaju spotkań czy eventów. W takim przypadku warto zadbać zarówno o estetyczny, ciekawy wygląd samej koperty, jak i tego, co umieścimy w środku. Koperty reklamowe można też dołączać do sprzedawanych i wysyłanych produktów – jest to dobry pomysł np. w przypadku sklepu internetowego. I, powtórzmy to jeszcze raz, zawsze warto pamiętać o ich personalizacji i umieszczeniu logo w dobrze widocznym miejscu koperty.